نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فتیلهگذاری درمان راه طبیعی برای درمان سندرم نفروتیک

"سلام دکتر من یک دختر 8 ساله / درجه است که با سندرم نفروتیک در 06/14/13 تشخیص داده شد. از آن به بعد، او در پردنیزولون بود و هرگز از آن بود. من به نظر شما نیاز دکتر و حاضر به سفر برای ملاقات با شما. من نمی خواهم به گرفتن خطر و به دختر من بیماری دیگری، بنابراین من یک راه طبیعی برای درمان بیماری خود به دنبال، پاسخ خود را تا حد زیادی قدردانی دکتر من به دنبال به جلو برای reply.Thank خود شما و خداوند نگهدار. با احترام، خوان فلورس "

در بالا یک ایمیل از یک مادر که کودک شرکت از سندرم نفروتیک رنج می برند، از او می خواهم برای کمک به کودک خود را از پردنیزولون را در یک راه طبیعی است. من او را می دانم که عمیقا در قلب، به عنوان یک دکتر من می خواهم برای کمک به همه مردم مثل او را به زندگی می کنند بهتر است. بنابراین در اینجا من توصیه فتیلهگذاری درمان برای شما، آن را در سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی بر اساس و اثر درمانی قابل توجهی در درمان بیماری های کلیوی. همراه با شش روش های درمانی منحصر به فرد دیگر، آنها به عنوان بالا به هفت طب چینی شناخته شده است. این هفت روش های درمانی استفاده می شود نه خاص، در طول درمان، پزشکان هر یک از آنها را با هم ترکیب با توجه به شرایط بیماری بیمار برای رسیدن به اثر بهتر درمانی.

فتیلهگذاری درمان یک نوع از طب چینی است که ما در بالا ذکر شد، آن را تا هزاران سال سابقه و می تواند در درمان انواع بسیاری از بیماری ها، از جمله بیماری های کلیوی استفاده می شود. با حرارت دادن، مواد تشکیل دهنده فعال از طب به ضایعات از طریق پوست به طور مستقیم دریافت کنید، بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها، می تواند گردش خون را تنظیم، در نتیجه درمان این بیماری است.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر از فتیلهگذاری درمان، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ارسال ایمیل به ما. ما ایمیل: کلیه kidney-support@hotmail.com.

 





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک درمان، سندرم نفروتیک، فتیلهگذاری درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: